Klachtenprocedure

Z-dogs doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het onverhoopt zo zijn, dat er iets is waarover je niet tevreden bent. Ik hoor dit graag, zodat ik mijn dienstverlening kan blijven verbeteren.

Ik ga daarom ook graag het gesprek met je aan. Je kunt je klacht bespreekbaar maken tijdens één van onze consulten/ sessies of naderhand (telefonisch) contact met mij zoeken. 

Heeft het bespreekbaar maken van je klacht niet geleid tot het gewenste resultaat of dien je liever schriftelijk een klacht in? Dan kun je deze mailen naar: info@zdogs.nl

Vermeld in je klacht:

  • Je gegevens: naam, adres en telefoonnummer.
  • Naam van de hond.
  • Gevolgde traject.
  • Omschrijving van de klacht.

Zelfs suggesties of oplossingen ten aanzien van je klacht? Ik hoor het graag! 

Z-dogs zal zich er ten alle tijden voor inspannen om aan de klacht tegemoet te komen, uiteraard in alle redelijkheid.